Sunday, August 7, 2011

اینکه می گویند توهم می زنی . . .راست می گویند . . . اما دارد . . .

می دانم که سکوت تو هم از سر ناچاری است. من خودم هم کم در این موقعیت نبوده ام. می دانم که داستان چیست.  . . .نترس من کافر نمی شوم, زیرا که به نمی دانم های خود ایمان دارم.

یک چیزی امروز کشف کردم . . کشف این است که حرف زدن تنها در برابر  تنها ماندن ساخته شده است . . .ما حرف می زنیم همین قدر که تنها نمانیم . . .انتظار بیشتر از کلام, پر رویی است . . . خیلی کشفم مهم بود, نه ؟

شانا این هفته بهم گفت
mosssen from the very first time that I met you, i have had this question that what the heck this guy is doing in this program. His epic had to be read mistakenly 


من باید ترک کنم احساس کردن را . . .به قول مرشد توهم زدن را . . .انگیزه ندارم اما . . ببین, شاید بتونم خودم همین جوری تنگ خودم بزارم و از این حلقه هم در بیام و این اعتیاد رو ترک کنم اما این کار رو بدون انگیزه کردم خداوکیلی اگه دیگه به این دنیا تفم رو هم دیگه بندازم . . .دیگه همه تون باید برید از جلو چشم خفه شید . . .یعنی بدون چشم داشت اگه این یه ذره توهم رو هم از دست دادم دیگه تف هم به ریش خدا و خلق و دنیا نمی ندازما .. .دیگه به اندازه ی عدس هم منت نمی کشم . . گفته باشم . . اینجوری بشه دیگه راه میرم و فحش می دم . . حتی از الانم بدتر . ..حالا ببین کی گفتم. 
اومده بودم یه چی دیگه بگم یادم رفت . . هرچی هم مزخرف نوشتم که یادم بیاد نیومد . . گور باباش کردن, اصلا نخواستم

No comments:

Post a Comment