Thursday, March 22, 2012

Wed, Mar 21, 2012 at 7:12 AM

این عید خیلی دلم گرفته . .. دو سه روزه .. .به خونه هم زنگ نزدم .. . . جلوی بقیه فیلمم رو بازی کردم اما هی هم سعی کردم که جیم بزنم که  تابلو نشه . . . خیییلی دلم گرفته . . . اصلا نمی دونم چرا . . . عیده اخه . . . خیلی هم مهم نیست که عیده اما معمولا اینقده دیگه دلمون گرفته نبود . . . شاید چون اولین عید کاملا تنها بود . . شاید به خاطر این فال حافظ لعنتی بود ( زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد)‌ . .. . . شاید به خاطر اون نیت لعنتی (‌ عید دیگه سال دیگه کیا هستند کیا نیستند . . .منتظر چی باشیم تو این سال )‌ . .. شاید ترکیب جفتش (‌ دل بر دلدار رفت, جان بر جانانه شد ) . . . 

این روزها این غرورم رو بیشتر می بینم . ..قشنگ حس اش می کنم . . . می بینمش . . . عجب چیزیه . . .  من واقعا خیلی زیاد ازش دارم . . . نمی خوام تابلو کنم و اقدام انقلابی بکنم . . . اما خوب, خدایی خیلی چیز موثری هست . . . شاید باید کم کم کم کم کم کم کم کم کم کم کم کم کم کم کم . . . .  نمی دونم. . .. نمی دونم 

من راجع به خودم شبیه به یه امپراطوری فکر می کرده ام  . . . باید یاد بگیرم که شبیه به یه کشور فکر کنم . . . حتی یه کشور کوچیک . . .  با توان محدود, قاعده ی محدود . . . اسمارت اس بازی ممنوعع  . . . این واقعیت بلند مدت روزگاره ...هیچ چیزی غیر عادی بزرگی بلند مدت نیست .  . . 

No comments:

Post a Comment