Thursday, March 22, 2012

Tue, Mar 6, 2012 at 1:16 PM


این سوال تو ذهنمه. کدوم یکی از این کارها نشان دهنده ی منه. امروز ۶ مارچ هست و الان ساعت ۱:  عصر و نیم ساعت دیگه یه نفر یه کار مهمی می کنه. من کاری به کار اون ادم ندارم. باهاش حرفی ندارم.  برام بی ارزش تر از این حرفاست که بخوام ازش متنفر باشم و از این حرفا . . در عین حال می خوام براش ارزوی موفقیت بکنم و دلم می خواد این ارزو رو بهش منتقل بکنم چون این واسه ی اونه و دلم می خواد که با ارامش خوبی به سمت کاری که می خواد بکنه پیش بره. من من می گه که تلفن رو بردار و یه تکست بزن بگو گود لاک. محسن تجربه دیده می گه که حرف نزن. این آدم بعدا با تاکید بر این مسئله دوباره تو رو منیپولیت می کنه و ازت سو استفاده می کنه و تو رو تحت فشار قرار میده. بی شعور بازی در می اره و از عمد یا از رو نفهمی آزارت می ده . . . حرف نزن. 

الان که نوشتم می فهمم که این چیزی که محسن تجربه دیده می گه درست هس و شبیه همون چیزی هس که علیج می گه و فلان و فلان . . . اما این کار, من نیست . . . 

نمی دونم ... 


جالب اینه که الان که اومدم این نوشته رو به خودم ایمیل کنم یکی از ادم هایی که جیمیل پیشنهاد می ده روی ایمیل باشند ایشونند. گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست . . . 

No comments:

Post a Comment