Saturday, February 26, 2011

Plea for Perfection

نمی دونم چی می خوام بگم فقط می دونم یه حال عجیبی ام . . هم دلم می خواد باشه هم می خواد تموم شه .  . می دونی؟ من داشتم فکر می کردم وااای چقدر چیزهایی رو فراموش کرده بودم . . .

من انگار از همه گریزونم . . . من از ابله های تو ایران گریزونم . . من از ابله های اینجا گریزوننم . . .من از ابله های توی دانشکده گریزونم . . . من انگار که از خودمم هم گریزونم . . .

عاشقانه های عیان . . . عاشقانه های عیان .  .

من از پاناروکس تو رد می شوم . . .من سوار بر اسب سیاه سیلاس . . من بی من و بی سر . . . کز سر خبر ندارم . . .خدایا پس کو رحمان ات . . . کو رحیم ات . . . بزززززنننننشششش ننه خراب رو . . . بگو برقص, می رقصم. . . بگو بمیر می میرم . .. سلامامون رو خداحافظی مون رو عشقامون رو تنهایی هامون رو . .
mon ange . . . mon ange . ..

هی . . . هیی . .. . ولی اخه چرا افتاد مشکل ها . . . من چی کار کنم . ..خوبه برم مثه نامجو سرخ بشم . ..هان خوبه ؟؟؟ دیشب که سرخ بود و بالا و پایین می رفت و می ترکید و ساکت بود و قلبش داشت وای می ستاد  . . .ای عرش کبریایی, بابا, اخه چیه پس تو سرت ... به اندازه ی عمرم داشت گریه می کرد . ..من با اسمون دلم نگاه می کردم . .می گفتم تقبل منا هذا القربان . . . بیا و تقبل کن . . . این نامجو خود خود داغونه  . ..اخه چرا .. اخه چرا . ..چی از جون ما می خوای اخه . . . حالا من یه جور اون یه جور بقیه یه جور . .. علیج, نگفتی کی بخونه کی سینه بزنه . . .سلامتی اون شیشه ای که جام ات رو بزنی بش

دلم می خواد که الان با این حالم مثل اون سال هایی تهران نشینی, که هدفونم تو گوشم بود .. داشتم با تمام این جزییاتی که واسه توی خواننده مهم نیست و برای من مثه بال پروانه و طوفان مهمه . . راه  می رفتم و بلند بلند بلند تو دلم گفتم اینقده بگردم دنبالت و بخونم و خودم رو به در دیوار بزنم که اگه در قفسم رو هم باز نکنی . . قطره اشکی از چشم خدا بچکه . . . قطره ی اشکی  از چش بی شرم ات . . .که اینجوری کردی با من و ما  .. .

No comments:

Post a Comment